Zarabianie na robieniu na drutach: Jak sprzedawać swoje prace i gdzie szukać klientów
Inspiracje z całego świata: Jak różne kultury podchodzą do robienia na drutach.
Robienie na drutach a medytacja: Jak dzianie wpływa na nasz umysł i ciało
Trendy w dzianiu: Jakie wzory, kolory i techniki są obecnie na topie
10 must-have akcesoriów dla każdego miłośnika robienia na drutach
Porównanie technik robienia na drutach: od podstawowych do bardziej zaawansowanych
Historia robienia na drutach: Jak narodziła się ta technika i jak ewoluowała na przestrzeni wieków
Włóczka Bawełniana: Naturalny Wybór dla Twojego Projektu Rękodzieła
Drops Brushed Alpaca Silk: Delikatność i Luksus W Jednym
Odkrywamy Włóczkę Merino: Miękkość i Ciepło Wprost z Natury
Jak Obliczyć Ile Trzeba Włóczki
Techniki Barwienia Włóczki: Przegląd Najlepszych Praktyk
Eko-friendly Włóczki: Zrównoważone Tworzenie Dla Miłośników Rękodzieła
Wybierając Idealną Włóczkę: Poradnik dla Początkujących Twórców
Odkrywanie Właściwości Różnych Typów Włóczki
Od szalika do swetra - niezawodne porady robótki na drutach
Opanuj sztukę robienia na drutach: techniki, wzory i triki dla każdego poziomu umiejętności
Jak wybrać odpowiednie druty i włóczkę: poradnik dla początkujących
10 kreatywnych projektów na druty: niezwykłe pomysły dla początkujących i zaawansowanych
Odstąpienie od umowy sprzedaży
FORMULARZ ZWROTU
FORMULARZ REKLAMACJI
Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, który dokonał zakupu w naszym sklepie internetowym, może w terminie 14 dni od chwili otrzymania towaru, odstąpić od zawartej umowy sprzedaży bez podawania przyczyny.
Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta może odstąpić od umowy sprzedaży składając nam oświadczenie o odstąpieniu.
Oświadczenie to może zostać złożone przykładowo pisemnie na adres tj.:
BohoYarn Anna Pągowska, ul. Leśna 15, 05-806 Pęcice Małe,
lub też mailowo na adres: sklep@bohoyarn.pl
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, ma obowiązek zwrócić do nas towar niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy sprzedaży, bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru na nasz adres przed upływem tego terminu.
Mamy obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta o odstąpieniu od umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostawy towaru do Konsumenta oraz Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta. Możemy jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem towaru lub dostarczenia przez Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta dowodu odesłania towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez nas, nie jesteśmy zobowiązani do zwrotu Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
W wypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
Dokonujemy zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta chyba, że Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.