Włóczka Drops Fabel Print 151 Guacamole
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Skład: 75% wełna | 25% poliamid
Długość/Waga: 205m/50g
Zalecane druty: 3mm
Próbka: 10 x 10 cm = 24 o. x 32 rz.
Pranie: Prać w pralce, wybierając program do tkanin delikatnych w temperaturze 40ºC
Nie używać środków zmiękczających
Suszyć rozłożone na płasko
Solidna jak tylko może być włóczka skarpetkowa, DROPS Fabel składa się z 4 nitek superwash: łatwa w utrzymaniu, ubrania z niej mogą być prane w pralce. W porównaniu z innymi klasycznymi włóczkami skarpetkowymi, DROPS Fabel jest przędziona z najmiększej wełny. Włóczka ta jest doskonała na cały rok, idealna na wiele różnych projektów, nie tylko na skarpety – wypróbujcie ją na produkty dla najmłodszych!
Dostępna w jednej z najszerszych palet kolorystycznych firmy DROPS, włóczka DROPS Fabel występuje w 3 różnych odmianach: uni colour: kolory jednobarwne; print: każdy odcień składa się z wielu kolorów regularnie się powtarzających i long print: podobnie jak print jednak serie kolorów są dłuższe.
Wersje print i long print są produktami barwionymi za pomocą metody zwanej "fantazyjne farbowanie", która w przeciwieństwie do innych metod, gwarantuje zróżnicowanie odcieni i motywu. To nie przypadek, a cecha charakterystyczna tej wełny.
Próbki wykonane w różnych kolorach widoczne poniżej zostały wykonane na niewielkiej liczbie oczek, jak na robótkę wielkości skarpety. Przy większych projektach wzór będzie wyglądał inaczej. Tak jak w przypadku wszystkich żakardów, mogą wystąpić różnice w odcieniach kolorów i motywów w ramach tej samej partii włóczek.
Ta włóczka posiada certyfikat OEKO-TEX ® (certyfikat nr 25.3.0099), Standard 100, Klasa I, wydany przez INNOVATEXT Textile Engineering and Testing Institute. Oznacza to, że została zbadana na obecność substancji szkodliwych i została uznana za bezpieczną pod względem ekologicznym. Klasa I stanowi najwyższy poziom i oznacza, że włóczka ta jest odpowiednia na artykuły przeznaczone dla dzieci do lat 3.
Made in EU
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.